ناراحتم!!!!!!!!!!!!
 
تلخون
 
 
دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب:, :: 20:30 ::  نويسنده : m-sh

بچه ها امروز خیلی ناراحتم.......

امروز برنامه عموپورنگ تموم شد.....

بچه نیستم ولی برنامشو خیلی دوست داشتم.....

وقتی خداحافظی کردن اشکم دراومد....

نه بابا شوخی کردم گریه کجا بود ولی ناراحت شدم....

عمو پورنگ دلم براتون تنگ میشه.....

اشکال نداره دو روز دیگه از دلتنگی درمیام دلم به حالت اول برمی گرده....

نظرتون در مورد برنامه عمو پورنگ چی بود؟نظر بدید ولی لطفا بدون توهین باشه....



نظرات شما عزیزان:

m-s-m
ساعت18:18---2 فروردين 1392
چرا بشینم ببینم !!!!!!!خب عجقم عمو پورنگ هم زندگی داره نمیتونه که الاف تو و بچه های مردم باشه!!!!!!!نترس حالا عشششششششششقت میاد!!!!!!!!!
پاسخ:عشقم نیست فقط برنامشو خیلی دوست داشتم.


m-s-m
ساعت17:55---30 اسفند 1391
بچه کوشولو نترس عید دوباره میان
پاسخ:اگه بشینی ببینی می شنیدی که گفت تا سال دیگه مهرماه نمیان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تلخون و آدرس talkhon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 118
بازدید کل : 25010
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1